loading...
آموزش ها و ترفندهای کامپیوتر و وب
امین بازدید : 65 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

دنیای زیرو و رو شده مایکروسافت. در اولین نگاه به عکس ها و پیش نمایش های ویندوز ۸ ظاهر کاملا متفاوت آن جلب نظر می کند.


دنیای زیرو و رو شده مایکروسافت. در اولین نگاه به عکس ها و پیش نمایش های ویندوز ۸ ظاهر کاملا متفاوت آن جلب نظر می کند. دیگر نه خبری از دسک تاپ معمول است و نه تسک بار دوست داشتنی پایین ویندوز را مشاهده می کنید.

مثل اینکه همه چیز زیر و رو شده و محیط کاربری ویندوز هشت بیشترین شباهت را به رابط کاربری ویندوز فون ۷ این شرکت دارد.

ویندزو هشت از سیستم های مبتنی بر معماری system on a chip و پردازنده های AMR پشتیبانی می کند.

امین بازدید : 63 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

اين کارو حتما بکنيد تا سرعت اينترنتتون تا ده برابر افزايش پيدا کنه . اين کار باعث ميشه هر صفحه اي براي دومين بار يا بعد از اون که ميخواد باز شه به سرعت هر چه تمام باز بشه.توجه: اگر مراحل رو انجام داديد و در ابتدا تغييري احساس نکرديد

اين کارو حتما بکنيد تا سرعت اينترنتتون تا ده برابر افزايش پيدا کنه . اين کار باعث ميشه هر صفحه اي براي دومين بار يا بعد از اون که ميخواد باز شه به سرعت هر چه تمام باز بشه.
توجه: اگر مراحل رو انجام داديد و در ابتدا تغييري احساس نکرديد اون رو پاک نکنيد چون تو جايي که شما فکرش رو نميکنيد به کمکتون مياد بدون اينکه شما بفهميد.
ابتدا به Start بريد و تو Run تايپ کنيد Regedit و Enter بزنيد.
امین بازدید : 72 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

ترفند انتقال Add list های یک ID به ID دیگر برای این کار: ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است login بشوید. سپس ID جدید را که میخواهید Add list هایتان را به آن اضافه کنید add کنید. بعد از add شدن ID جدید

جدید ترین ترفند های یافت در شده در یاهو و مسنجر
categoryدسته: مطالب جالب و متفرقه

1. ترفند انتقال Add list های یک ID به ID دیگر

برای این کار: ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است login بشوید. سپس ID جدید را که میخواهید Add list هایتان را به آن اضافه کنید add کنید. بعد از add شدن ID جدید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Send My Messenger List را انتخاب کنید. در پنجره باز شده ، ID دوستانی را که میخواهید انتقال یابند را تیک زده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید. حال پیغامی را مبنی بر اینکه تعداد مشخصی از دوستانتان به ID جدید انتقال یافته اند مشاهده خواهید کرد. در مرحله پایانی میبایست با ID که add list هایتان را برایش فرستاده اید لوگین بشوید. به محض ورود با پیغامی روبرو خواهید شد که باید بر روی View Contacts کلیک کرده تا ID های فرستاده شده را دریافت کنید. حال تمامی add list های ID قبل را در ID جدید خود دارید.

امین بازدید : 101 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

ساختن e-mail (پست الکترونیکی)ساختن ایمیل یا پست الکترونیک بر روی اینترنت بسیار ساده است. سایت های زیادی وجود دارند که به شما امکانات یک صندوق الکترونیک رایگان را می دهند این مطب شما را راهنمایی می کند.

گرفتن mail از سایت Yahoo...
برای گرفتن یک mail از سایت Yahoo ابتدا وارد سایت Yahoo به آدرس اینترنتی www.yahoo.com

در صفحه اول یاهو و در قسمت Personal Assistant در گوشه چپ بالای صفحه گزینه Sign up را انتخاب و وارد صفه بعد میشویم(اگر قبلاً در یاهو ID داشته اید و می خواهید یک ID جدید بگیرید در قسمت Personal Assistant گزینه Sign out را کلیک کنید) در این صفحه سه بخش وجود دارد که بخش اول یعنی Free Yahoo! Mail به کار ما می آید و برای گرفتن میل در دوبخش دیگر که امکاناتبیشتر دارد باید پول پرداخت کرد. در بخش اول در زیر عبارت Free Yahoo! Mail گزینه Sign up now را کلیک می کنیم و وارد صفحه بعد می شویم در این صفحه باید این فرم را به طور کامل پر کرده و برای ثبت در یاهو ارسال کنیم

امین بازدید : 74 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

اگر از نرم افزار Outlook برای مدیریت ایمیل های خود در ویندوز XP استفاده میکنید حتمأ به این موضوع برخورد نموده اید که در صفحه لوگین به ویندوز و به هنگام نمایش حساب های کاربری ، در زیر نام کاربر میزان ایمیل های خوانده نشده وی درج میگردد.

غیرفعال کردن نمایش تعداد ایمیل های خوانده نشده در ویندوز XP :

اگر از نرم افزار Outlook برای مدیریت ایمیل های خود در ویندوز XP استفاده میکنید حتمأ به این موضوع برخورد نموده اید که در صفحه لوگین به ویندوز و به هنگام نمایش حساب های کاربری ، در زیر نام کاربر میزان ایمیل های خوانده نشده وی درج میگردد. بنا به هر دلیلی شاید دوست نداشته باشید تا تعداد ایمیل های خوانده نشده تان در این قسمت نمایش داده شود. هم اکنون به معرفی روش غیرفعال کردن این شمارنده ایمیل های خوانده نشده در ویندوز XP میپردازیم.

توجه: برای خواندن ترفند به ادامه مطلب مراجعه کنید

امین بازدید : 125 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (1)

 

قصد داريم ترفندي جالب و عجيب را به شما معرفي کنيم که با استفاده از آن ميتوانيد دوستان خود را به راحتي سرگرم کنيد! ترفندي که بيل گيتس و تمامي مهندسين مايکروسافت نيز نتوانستند براي آن دليلي پيدا کنند (به گفته ی دیگران). خودتان مي توانيد امتحان کنيد…!

يک نکته عجيب در ويندوز !
قصد داريم ترفندي جالب و عجيب را به شما معرفي کنيم که با استفاده از آن ميتوانيد دوستان خود را به راحتي سرگرم کنيد! ترفندي که بيل گيتس و تمامي مهندسين مايکروسافت نيز نتوانستند براي آن دليلي پيدا کنند (به گفته ی دیگران). خودتان مي توانيد امتحان کنيد…!
جهت خواندن این مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

امین بازدید : 194 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)

طراحان وب، به‌صورت فردي يا گروهي کار مي‌کنند و معمولا به آنها Freelancer خطاب مي‌شود. بسياري از اين طراحان، فقط در يک زمينه يعني طراحي وب تخصص دارند و مديريت ارتباط با مشتري، مديريت زمان و مديريت فعاليت‌هاي خود را به‌دشواري انجام مي‌دهند

که اين مساله روي نتيجه کار، يعني محصول توليدي آنها تاثير مي‌گذارد. از اين‌رو بهتر است به توصيه‌هاي زير به‌دقت عمل شود.

امین بازدید : 75 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)

برای استفاده از اینترنت ADSL شما نیاز به یک مودم ADSL دارید که باید آن را تهیه کنید. پس از باز کردن جعبه ی مودم , در ابتدا مودم و اتصالات آن را بر اساس کاتالوگ داخل جعبه به کامپیوتر خود متصل می نماییم. سپس مودم را به وسیله ی دکمه ی Power روشن می نماییم

برای استفاده از اینترنت ADSL شما نیاز به یک مودم ADSL دارید که باید آن را تهیه کنید. پس از باز کردن جعبه ی مودم , در ابتدا مودم و اتصالات آن را بر اساس کاتالوگ داخل جعبه به کامپیوتر خود متصل می نماییم. سپس مودم را به وسیله ی دکمه ی Power روشن می نماییم

امین بازدید : 83 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)
 

ممکن است براي شما هم اتفاق افتاده باشد که براي مدت زمان زيادي پشت سيستم نباشيد يا مثلا زماني که سرکار خود هستيد دوست داريد وقتي براي مدتي پشت سيستم خود نيستيد، سيستم شما قفل شود.

منظور از قفل شدن سيستم همان Switch User است که صفحه لاگين يا همان صفحه ورود شما به سيستم را نشان مي‌دهد.

ويندوز 7 به شما اجازه مي‌دهد که وقتي پشت سيستم خود نيستيد بعد از مدت‌زماني مشخص که شما آن را تعيين مي‌کنيد به‌صورت خودکار قفل شود. براي اين کار روي صفحه دسکتاپ خود کليک راست کرده و سپس روي Personalize کليک کنيد. حال به تب Screen Saver‌ برويد يا در منوي استارت ويندوز Screen saver را تايپ کنيد.

امین بازدید : 64 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

روش اول : نصب ويندوز بدون بوت
ابتدا بايد يك cd ويندوزxp داشته باشيد . دقت كنيد كه اين cd بايد bootable باشد. اگر ميخواهيد كه ويندوز فعلي را تبديل به ويندوز xp كنيد يا update كنيد نيازي به cd بوت نداريد. cd ويندوز را درون cd rom گذاشته و ويندوز اتوماتيك auto run خواهد شد.دقت كنيد كه اگر بخواهيد ويندوز فعلي خود را كه مثلا 98 ياme يا2000 ميباشد را update كنيد اطلاعات شما مثلا my document شما و برنامه هاي نصب شده شما حفظ خواهد شد.ولي اگر ويندوز شما ايراد دارد.بهتر است ان را از اول فرمت و نصب كنيد كه اين نوع نصب در اينجا توضيح داده شده است.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبسایت رضایت دارید؟
    به وبسایت امتیاز چند میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 9,941