loading...
آموزش ها و ترفندهای کامپیوتر و وب
امین بازدید : 168 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

mrgladiyator می‌نویسد:

همان‌طور که می‌دانید سرویس ایمیل شرکت «مایکروسافت» در حال حاضر با نام Windows Live Hotmail فعالیت می‌کند.


ایمیل‌هایی که در این سرویس ساخته می‌شود می‌توانند از دو پسوند hotmail.com و live.com استفاده کنند (همانند tarfandestan@live.com).

امین بازدید : 100 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

فناوری اطلاعات و ارتباطات - شرکت گوگل امکاناتی برای سرویس ارسال نامه های الکترونیکی خود در نظر گرفته است که به نظر پیشرفته تر از سایر رقیبان است.

به گزارش «24»، جی میل یکی از سرویس های ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی این روزها جایگاه خود را در میان کاربران اینترنت با ارائه خدمات متنوع هر روز مستحکم تر می کند.


سایت تک نیوزدیلی هشت مسئله ای را که بهتر است کاربران درباره این سرویس شرکت گوگل بدانند منتشر کرده است:

امین بازدید : 85 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

به گفته يک کارشناس مهندسي نرم‌افزار با انجام چند کار مي توان ويندوزهايي که معيوب شده اند را تعمير کرد.

مسلم عزتي، درباره چگونگي تعمير ويندوز معيوب، اظهار كرد: شايد تاکنون براي شما هم پيش آمده باشد


که مي‌خواهيد به قسمتي از ويندوز به عنوان مثال User Accounts دسترسي پيدا کنيد ولي نمي‌توانيد، اين مشکل به اين دليل است که قسمتي از ويندوز شما آسيب ديده است.

وي افزود: افرادي که زياد با رايانه و ترفندهاي آن آشنا نيستند به تعويض ويندوز اقدام مي‌کنند ولي راهي بهتر نيز وجود دارد.

امین بازدید : 238 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

ويندوز اكس پي براي طبيعي جلوه دادن نمايش منوها و باز و بسته شدن پنجره ها، اين حرکات را به

صورت انيميشن نشان مي دهد که اين خود بار اضافه اي را براي سيستم تحميل ميکند و از سرعت آن مي کاهد.

براي غير فعال کردن اين ويژگي، وارد محيط رجيستري شده و به مسير زير برويد: HKEY_CURRENT_USERControl PanelDesk topWindowsMetrics حال به مقدار رشته اي Main Animate، مقدار صفر بدهيد. سپس دستگاه را Restart کنيد. اکنون به نظر مي رسد ويندوز سريعتر شده است.
امین بازدید : 67 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

بدون شک فتوشاپ قدرتمندترين و بهترين نرم افزار ويرايشي براي عکس هاي ديجيتالي است، اما واقعيت اين است که اين نرم افزار دنياي پيچيده و پر رمز وراز است و تنها براي کساني که بتوانند راه خود را از درون آن باز کنند، جذاب به نظر مي رسد


متأسفانه اين برنامه براي بسياري از کاربران تازه کار يا افرادي کهن استفاده چنداني از فتوشاپ ندارند، خيلي جذاب به نظر نميرسد. اين افراد معمولاً کار زيادي با فتوشاپ ندارند، آن ها مي خواهند فقط رنگ يا نور عکسي را که با دوربين خود گرفته اند، تغيير دهند يا فقط آن را از يک خط دلخواه برش بزنند.

امین بازدید : 70 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

1. ‌يكي از ويژگي‌هاي جالب ويندوز 7‌ اين است كه اين امكان وجود دارد كه شما پهناي‌ باند خود را با دوستانتان و يا كساني كه دوست‌ داشته باشيد به اشتراك بگذاريد. به محض اين‌ كه كامپيوتر شما شروع به كار كند، هر فردي ‌كه لپ تاپ، آي پد يا ساير سيستم‌هاي wi-fi‌‌ ‌را enabled داشته باشد امكان استفاده از پهناي باند شما را دارد. البته ناگفته نماند كه شما نياز‌ به نصب ‌ driver‌هاي پشتيبان داريد كه در‌حال حاضر كمي سخت پيدا مي‌شوند.

اما در‌صورتي كه خوش شانس بوديد و آنها را يافته‌ و نصب كرديد به منوي استارت برويد و ‌ cmd‌‌را جستجو كنيد. ‌ Cmd.exe‌ را اجرا كرده و‌ دستورات زير را تايپ كنيد:‌

امین بازدید : 68 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
Blu-ray burning عالي اما در عين حال، پر هزينه و گران است. ما در اين مقاله به شما خواهيم گفت که چگونه مي توانيد به بهترين نحو ممکن از درايو DVD کامپيوتر خود، بهره برداري نمائيد.
ديسک هاي Blu-ray ممکن است براي ذخيره سازي حجم زيادي از فايل ها و حتي ويدئوهاي با کيفيت بالا يا high-definition عالي باشند، اما اين ديسک ها، و درايوهايي که آن ها ايجاد مي کنند، بسيار گران هستند و هزينه آن ها در حدود 100 پوند براي يک درايو و 1.50 پوند براي هر ديسک است.
از سوي ديگر قيمت ديسک ها و درايوهاي DVD بسيار کاهش يافته و ما در اين مقاله به شما خواهيم گفت که چگونه مي توانيد با استفاده از اين تکنولوژي ارزان تر، از مزاياي Blu-ray بهره ببريد.
امین بازدید : 84 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
این مقاله سعی دارد تا با اشاره به موارد مختلفی که می¬تواند در جستجو و بازیابی اطلاعات سرعت و دقت و جامعیت و مانعیت جستجو را بالاببرد موجب افزایش مهارت کاربران اینترنت فارسی بشود. اینترنت به عنوان یک محمل اطلاعاتی عظیم، منابع اطلاعاتی را در مقیاسی وسیع در دسترس مخاطبان بالقوه قرار داده است. اغلب سهولت دسترسی به منابع اطلاعاتی اعم از متن و سایر رسانه ها عمده ترین مزیت اینترنت محسوب می شود. اما این توانایی که هرکس ناشر آثار خود باشد عواقب ناخواسته ای را نیز در پی خواهد داشت و آشکارترین معضل، آن است که انبوهی از منابع بسیار متنوع و غیر قابل مدیریت را فراهم می¬آورد. افزایش سریع منابع اینترنتی نیازمند یک سازمان¬دهی مفید و موثر است.
امین بازدید : 67 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (1)

یکی از بهترین ابزارهای سمعی و بصری ارائه و سخنرانی پاورپوینت است. امروزه اکثر سخنرانان در همایش‌ها برای انتقال هرچه بهتر مطالب خود از پاورپوینت استفاده می‌کنند. حتی استادان دانشگاه و معلمان مدارس برای آموزش از این نرم افزار استفاده می‌کنند تا محتوا به بهترین شکل توسط مخاطب درک شود.

آیا ساختن چند صفحه متحرک را می‌توانیم پاورپوینت بنامیم؟ آیا هر ساختاری برای پاورپوینت مناسب است؟ آیا بسته به انواع مخاطبین باید صفحات مختلفی بسازیم؟اصلا چطور می‌شود یک پاورپوینت تاثیرگذار ساخت؟

ساختن پاورپوینت خوب یک هنر است. هر چقدر در ساختن صفحات پاورپوینت دقت به خرج دهید و آنها را مناسب شرایط بسازید، سخنرانی شما تاثیر بیشتری روی مخاطب می‌گذارد. در این مقاله به چند نکته مهم در ساختن پاورپونت اشاره خواهیم کرد.

امین بازدید : 61 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه ها، فایل های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. ۱۰ نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد

در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه ها، فایل های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. ۱۰ نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبسایت رضایت دارید؟
    به وبسایت امتیاز چند میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 115
  • بازدید کلی : 9,962