loading...
آموزش ها و ترفندهای کامپیوتر و وب
امین بازدید : 55 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

به طور کلی روش‏های متعددی برای مخفی نمودن فایل‏ها و فولدرها و خارج کردن آنها از دید و دسترس دیگران وجود دارد. ترفندهای مختلفی تاکنون در ترفندستان بدین منظور منتشر شده است. همچنین نرم افزارها و برنامه‏های جانبی کوچک و بزرگی نیز بدین منظور ساخته شده‏اند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جدید،به طور کلی روش‏های متعددی برای مخفی نمودن فایل‏ها و فولدرها و خارج کردن آنها از دید و دسترس دیگران وجود دارد. ترفندهای مختلفی تاکنون در ترفندستان بدین منظور منتشر شده است. همچنین نرم افزارها و برنامه‏های جانبی کوچک و بزرگی نیز بدین منظور ساخته شده‏اند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جدید، ابتکاری و پیشرفته بپردازیم که باعث مخفی‏سازی فایل‏ها و فولدرها با درجه امنیت بالا می‏گردد. با بهره‏گیری از این ترفند می‏توانید امنیت و اختفای فایل‏ها و فولدرهای خود را کاملاً تضمین کنید.

امین بازدید : 77 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

نمی دونم دلیل این كار سازندگان فتوشاپ چی بوده ؟؟؟
اما چون از این نمونه شوخی ها توی برنامه های دیگه شركت ادوبی (مثلا Dreamweaver) هم هست میشه نتیجه گرفت سازندگان این برنامه ها بچه هاشون رو هم با خودشون به شركت می برند

امین بازدید : 55 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

 قبل از عمل نسخه برداری همه برنامه های باز را ببندید.
برنامه هایی كه ممكن است به صورت ناگهانی اجرا شوند را غیرفعال سازید.(مانند برنامه های محافظ صفحه نمایش، دریافت نمابر، ضد ویروس ها و...)
در هنگام نسخه برداری سی دی از اینترنت استفاده نكنید.

قبل از عمل نسخه برداری همه برنامه های باز را ببندید.

 

برنامه هایی كه ممكن است به صورت ناگهانی اجرا شوند را غیرفعال سازید.(مانند برنامه های محافظ صفحه نمایش، دریافت نمابر، ضد ویروس ها و...)

رایت

امین بازدید : 73 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

یا تاکنون فکر کرده‌اید که می‌توان با استفاده از صفحه دسکتاپ، دوستان خود را سرکار بگذارید و با آنها شوخی کنید؟! در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب و بامزه بپردازیم

یک ترفند بامزه در صفحه دسکتاپ ویندوز
یا تاکنون فکر کرده‌اید که می‌توان با استفاده از صفحه دسکتاپ، دوستان خود را سرکار بگذارید و با آنها شوخی کنید؟! در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب و بامزه بپردازیم که در محیط‌هایی نظیر کافی‌نت و یا کامپیوترهای تحت شبکه دانشگاه می‌توانید با آن سرگرم شوید.

امین بازدید : 71 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)
همشهری‌آنلاین:در معماری رایانه 32 بیتی، آدرس‌های حافظه یا دیگر واحدهای داده حداکثر می‌توانند 32 بیت در خود داشته باشند؛ هم‌چنین ساختار پردازنده (CPU) و واحدهای محاسبه (ALU) با 32 بیت نیز حداکثر ظرفیت 32 بیت را دارند.
امین بازدید : 66 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (1)

هم اکنون سرویس GPRS موبایل توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به مشترکان عرضه می شود اما بررسی ها نشان می دهد که این سرویس به دلایل مختلف آنطور که باید از سوی مشترکان به کار گرفته نمی شود.
اینترنت موبایل یا GPRS می تواند جایگزین دسترسی به اینترنت خانگی در حد و اندازه "دایل آپ" باشد که امکان مرور وب را ممکن می سازد اما استفاده از این سرویس نیازمند تنظیمات و فعال سازی است که کاربران به دلیل عدم آشنایی کمتر از اینترنت موبایل استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، GPRS در واقع روشی نوین برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است و استفاده از اینترنت را در هر زمان و مکان و به صورت 24 ساعته از طریق لپ تاپ با در اختیار داشتن دیتا کارت، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی موبایل مشترک فعال می کند و کاربر می تواند حتی در هنگام حرکت و رفت و آمد به شبکه جهانی اینترنت متصل شود.

هم اکنون سرویس GPRS موبایل توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به مشترکان عرضه می شود اما بررسی ها نشان می دهد که این سرویس به دلایل مختلف آنطور که باید از سوی مشترکان به کار گرفته نمی شود.


امین بازدید : 188 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (4)

امضا ایمیل حرفه‌ای و گرافیکی را فراموش کنید. این امضا‌ها حجم زیادی می‌گیرند و
ایمیل شما را سنگین می‌کنند. می‌توانید از…اینترنت کند پدیده غریبی نیست. اما راه‌هایی برای کنارآمدن با این موضوع هست.

هیچکس از کار کردن با اینترنت کند لذت نمی‌بره؛ ارسال ایمیل با حجم بالا، فرستادن
فایل برای دوست و یا انتظاری که بابت باز شدن یک صفحه ساده باید کشید روح آدم رو
فرسایش می‌ده!

اما برای خیلی‌ها چاره‌ای جز کنار آمدن با این شرایط نیست. در این نوشته به چند روش
برای کار کردن با اینترنت کم سرعت اشاره می‌کنیم.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبسایت رضایت دارید؟
    به وبسایت امتیاز چند میدهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 9,959